Verzending en retourbeleid

Verzending en retourbeleid WvL Webshop

WvL Webshop, onderdeel van WvL Design en Visual Trends, biedt een vernieuwende manier om drukwerk- en andere gepersonaliseerde producten te bestellen. Wij doen ons best om een uitgebreid assortiment aan te bieden voor elke gelegenheid. Bij ons hoef je geen eigen ontwerp te uploaden of online te ontwerpen, dat hebben wij al voor je gedaan. In de WvL Webshop bestel je kant-en-klare designs, welke wij geprint en al naar je toesturen. Op deze pagina hebben we een paar belangrijke details opgenomen.

Bestellen en verzenden
In de WvL Webshop bestel je klant-en-klare designs. Deze designs zijn door WvL Design/Visual Trends ontworpen en zijn geprint vrij te gebruiken. Dit betekent dat je jouw favoriete designs via de webshop besteld en de geprinte versie vervolgens vrij mag gebruiken voor de beoogde gelegenheid, bijvoorbeeld thuis aan de muur of in jouw winkel/onderneming.

Bestellen gaat al vanaf 1 stuk. De vermelde prijzen zijn incl. verzending en BTW. Je rekent dus af wat je ziet aan prijzen.

Nadat je jouw designs besteld hebt, zorgen wij dat deze geprint of gemaakt worden en naar je toegestuurd worden. Vaak is de levertijd 3-5 werkdagen. Hiervoor dien je jouw bestelling voor 12.00 uur te plaatsen. Wil je met spoed bestellen? Dat kan! Neem dan even contact met ons op. De verzending wordt meestal door DHL of PostNL verzorgt. Loopt een order uit, dan brengen wij je daarvan op de hoogte.

Betaling
Betalen doe je eenvoudig via iDeal. Hiervoor maken wij gebruik van betaalprovider Mollie. Betalen gaat daardoor snel en veilig.

Wijzigen en annuleren
Zodra je bestelling bij ons binnen is nemen wij deze in behandeling. Alles wat voor 12.00 uur besteld is wordt nog dezelfde dag in druk gezet. Het is dan niet meer mogelijk om jouw order te wijzigen of annuleren. Kom je er naar het plaatsen van je bestelling achter dat er iets mis is of wil je annuleren? Meld dit dan zo snel mogelijk. Als jouw order eenmalig in druk is gezet dan kunnen wij dat niet meer annuleren en worden de kosten doorberekend.

Retourbeleid en klachten
Wanneer je ontevreden bent over de geleverde producten, dan vinden we dat erg vervelend. Wij horen dit dan ook graag binnen 1 werkdag na levering. Samen met jou gaan we op zoek naar een passende oplossing. Dit kan betekenen dat wij het product opnieuw bestellen of dat we jouw factuur crediteren.

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo goed mogelijk af te handelen. Heb je vragen, tips of opmerkingen? Neem dan contact met ons op!

Chat met William
Waarmee kan ik je helpen?
Heb je een vraag? Stuur ons een bericht via WhatsApp.